Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o ułatwieniach dla osób z niepełnosprawnościami oferowanych przez firmę MicoNet.
Misją
firmy MicoNet jest zapewnienie najlepszego Internetu w mieście,
dlatego kompleksowa
i profesjonalna obsługa Klienta jest naszym
priorytetem. Postanowiliśmy wprowadzić szereg udogodnień dla osób
z niepełnosprawnościami, ponieważ zależy nam, aby każdy
zainteresowany miał możliwość swobodnego zapoznania się z naszą
ofertą i uzyskania odpowiedzi na nurtujące go pytania.
Poniżej
zamieszczone zostały najważniejsze informacje o ułatwieniach dla
osób
z niepełnosprawnościami oferowanych przez firmę MicoNet.
- Poprawiona została funkcjonalność strony internetowej firmy, poprzez dodanie opcji trzykrotnego powiększenia.
- W zakładce ,, Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami ‘’ każdy zainteresowany może pobrać regulamin firmy oraz wzór umowy z cennikiem. Pliki zostały dostosowane do potrzeb osób słabowidzących, poprzez zastosowanie czcionki 22 pkt. Dodatkowo na żądanie osoby z niepełnosprawnością lub osoby przez nią wyznaczonej, niniejsze informacje zostaną udostępnione w wersji papierowej z zastosowaniem dużej czcionki lub w postaci druku w alfabecie Braille’a. Dokumenty mogą zostać odebrane w Biurze Obsługi Klienta, mieszczącym się w Mikołowie przy ulicy Bielskiej 49 lub udostępnione w postaci elektronicznej na wskazany adres e-mail w terminie 30 dni od zgłoszenia żądania.
- Przy wejściu do Biura Obsługi Klienta znajduje się dzwonek umożliwiający wezwanie naszego pracownika, który pomoże osobie z niepełnosprawnością dostać się do budynku.
- W Biurze Obsługi Klienta znajduje się stanowisko specjalnie dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku. Stanowisko jest odpowiednio oznaczone.
- Osoby z niepełnosprawnością mają możliwość skorzystania z darmowych usług tłumacza polskiego języka migowego. W celu skorzystania z tego udogodnienia należy zgłosić taką chęć z wyprzedzeniem min. 3 dni roboczych. Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@multimetro.pl, telefonicznie pod numerem: 32 779-77-77, listownie na adres: 43-190 Mikołów ul. Bielska 49 lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta.
- Na żądanie osoby słabowidzącej będącej stroną umowy abonenckiej do 30 dni od zgłoszenia, zostaną udostępnione informacje o danych zawartych na umowie wraz z wykazem wykonanych usług telekomunikacyjnych. Dokumenty zostaną dostosowane do potrzeb osób słabowidzących, poprzez zastosowanie dużej czcionki (22pkt) lub druku w alfabecie Braille’a. Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@multimetro.pl, telefonicznie pod numerem: 32 779-77-77, listownie na adres: 43-190 Mikołów ul. Bielska 49 lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta.